Ropák 1994
Ropákem roku 1994 se stal
Ing. František Benda, CSc., ministr životního prostředí ČR (ČR) (85 bodů)
- za celkovou »blátovitost« své práce ve funkci ministra životního prostředí a svěřeného ministerstva, jehož pravomoce jsou postupně omezovány, činnost zesměšňována a mezi odborníky známa svojí nekoncepčností, což nahrává optimistům z řad ropáckého hnutí, že prvním státem ovládnutným ropáky bude právě Česká republika
- za nesmyslnou koncepci monitorování životního prostředí jakýmisi markry, kterémuž záměru ropácké hnutí fandí a vyjadřuje plnou podporu
- za dokonalou neschopnost prosadit rozšíření CHKO Pálava (vždyť stačilo patřičný návrh přinést do vlády), za nezměrné úsilí neuspíšit vyhlášení nové CHKO Novohradské hory a neochotu ustanovit Národní park Labské pískovce v rozumné rozloze, což s neskonalou radostí vítají ropáci, jejichž už získané územní pozice tak budou v dohledné době ještě neotřesitelnější
- za neobratnost při schvalování Zásad politiky ochrany životního prostředí v ČR českou vládou, které několikrát marně prosazoval - pro ropácké hnutí je to další úspěch, když ministr nepřesvědčí své kolegy o důležitosti vlastního předkládaného materiálu, zejména jde-li o ochranu životního prostředí a PŘÍRODY, která je pro šíření PŘÍROPY velmi nebezpečná
Pořadí finalistů
2) Ing. Ivo Lachman, ředitel Společnosti pro Moravský kras (JM) (61 bodů)
- za odvážný podnikatelský čin provozovat Macochu a Punkevní jeskyně v Moravském krasu namísto chaotů ekologů a umožnit tak vstup ropáků i pod zem
- za napsání »Zelené knihy« s vizí podnikatelsky ovládnout část CHKO Moravský kras a vytvořit tak další pozice rozvoje ropáckého hnutí v tomto regionu
3) Ing. Václav Obluk, ředitel odboru posuzování vlivů na životní prostředí MŽP ČR (ČR) (49 bodů)
- za sebejisté a kriticky neprůstřelné umožnění odděleného posuzování dílčích úseků jednotlivých dálnic na životní prostředí, neboť jedině tímto způsobem je možné uskutečnit megalomanskou výstavbu dálniční sítě v ČR, ať jsou ekologické zákony tvrdé jak chtějí - dálniční síť, toť jedinečná příležitost pro šíření ropáckého hnutí do Evropy!
4) František Malý, přednosta Okresního úřadu v Berouně (46 bodů)
- za korektní uskutečňování ropáckého snu vytvořit novou enklávu v blízkosti nebezpečné oblasti tzv. CHKO Český kras a vybudovat novou, kolosální a pro rozvoj PŘÍROPY nezbytnou cementárnu u obce Tmaň
5) Pavel Rybníček, náměstek ministra zemědělství ČR (31 bodů)
- za to, že se postavil proti nesmyslnému a zcela nepochopitelnému dalšímu rozšíření tzv. CHKO Pálava na jižní Moravě, takže lanžhotské lesy a lednicko-valtický areál se nestanou oblastí zvláštní lidské péče, ale naopak se zcela nepochybně stanou předmětem k ukojení lidských ekonomických vášní,
- za originálně navrhovanou transformaci lesního hospodářství na akciové společnosti, které jsou připraveny k naplnění některých tezí ropáckého kodexu (zcela odstranit nežádoucí dřeviny - zejména dřevinného charakteru - z povrchu zemského)
6) Ing. Václav Vimmr, zástupce tří nizozemských firem a prac. Stavebně-technického ústavu v Praze (21 bodů)
- za aktivní podporu zahraničních firem vytvořit v rekreačním středisko Rajchéřov u Starého Města pod Landštejnem v přírodním parku Česká Kanada na ploše 120 ha ještě větší a kouzelnější místo rekreace pro 2820 lidí, které by představovalo nově vybudované krásné bungalovy, garáže, sportovní zařízení apod., takže ropácké hnutí se již těší, že lehce ovládne tak důležitou oblast tohoto kraje a že kousíčky PŘÍROPY opět vytlačí lidskou PŘÍRODU
6) Zdeněk Prosek, bývalý náměstek primátora města Plzně (nyní primátor) (21 bodů)
- za prosazení antiekologické, antidopravní, antiurbanistické a neekonomické varianty jižního dálničního obchvatu Plzně pod názvem »SUK« (resp. »SUKu«), jež se v budoucnu stane hlavní dopravní cestou ropáků ve směru na Západ a k ovládnutí Plzně
7) Ing. Jiří Bavor, náměstek primátora města Ústí nad Labem (17 bodů)
- za prosazování dostavby dálnice D8 z Prahy do Drážďan od Ústí nad Labem ke státní hranici, přestože lidé v Drážďanech i přilehlé části Saska tuto dálnici hloupě odmítají
- za dokonalou a příkladnou aktivitu při prosazení vybudování údajně megalomanského a předimenzovaného druhého mostu přes řeku Labe za téměř půl miliardy korun, který však dle ropáků naštěstí povede k dalšímu rozvoji motorismu při severozápadní hranici stávajícího území PŘÍROPY v České republice
- za souhlas s výstavbou (prý) neefektivního VD Malé Březno na Labi, hlavní to vodní tepně šíření ropáků ve střední Evropě
7) Ing. Stanislav Novotný, CSc., ředitel Povodí Moravy v Brně (17 bodů)
- za úspěšnou realizaci Státního vodohospodářského plánu (SVP), zejména v bodech Vírského (nyní Brněnského) oblastního vodovodu a Vodovodu Pomoraví, které představují »dokonalé projekty budování socialismu«, a které přetrvaly dosud - jedinečná to pomoc pro další expanzi ropáků na Moravě
8) Ing. Miroslav Novák, ředitel sekce komunikace s veřejností (public relations) ČEZ, a.s. (13 bodů)
- za obzvláštní zaujetí, s jakým uvádí poplašné zprávy pomýlených ekologů na pravou míru, např. pamětihodnými výroky »Spuštěním Temelína nasedneme do auta, které má brzdy« nebo »Moje profese mne učí umění naslouchat druhému a zabývat se jeho názory víc, než je obvyklé...«, což dokládá vysokou loajalitou vůči svému podniku a myšlenkami ropáckého hnutí ovládnout tuto zemi
9) Ing. Bořivoj Pokorný, vedoucí referátu ŽP OÚ Břeclav (11 bodů)
- za neustálé, systematické a úspěšné maření politiky Ministerstva životního prostředí ČR v ekologizaci vodního díla Nové Mlýny, které tak mají šanci stát se dalším epicentrem šíření ropáků do okolí
10) Ing. Zdeněk Nerad, bývalý vedoucí dopravního ateliéru Útvaru pro rozvoj hlavního města Prahy (9 bodů)
- za prosazování výstavby silnice R6 zaústěné pod Bílou Horou, tzv. břevnovské radiály a severozápadní poloviny městského okruhu, které jsou převzaté ze zastaralé komunistické koncepce ZÁKOS do jiné (posametové) koncepce zvané HUS, a které by zavedly zbytečnou průjezdnou dopravu do obytných území lidí a do centrální oblasti Prahy, kterou chce ropácké hnutí co nejdříve obsadit namísto lidí
11) Ing. Karel Sehoř, zástupce starosty Frýdku-Místku (8 bodů)
- za neomylné a důrazné prosazování údajně ekologicky a urbanisticky barbarského jižního obchvatu města, který je však pro ovládnutí města ropáckým hnutím výhodnější
- za originální a zcela přesvědčivý názor, jenž je plně v souladu se základním myšlením ropáků, podle nějž mínění odborníků v případě hledání trasy obchvatu Frýdku-Místku může mít určitou váhu pouze tehdy, je-li v souladu s politickou linií vlastní strany, tj. ODS (BRAVO - jsme s vámi, ropáci!)
11) Mgr. Jiří Pavlov, přednosta Okresního úřadu v Břeclavi (8 bodů)
- za jedinečné několikaleté metodické vedení Ing.B.Pokorného v oddálení záměru ekologů změnit okolí vodního díla Nové Mlýny ve prospěch PŘÍRODY, která by se mohla opět stát silným konkurentem právě se rozvíjející PŘÍROPY
12) Ing. arch. Milan Körner, vedoucí týmu zpracovatelů Územní prognózy pražského regionu (3 body)
- za prosazování výstavby silnice R6 zaústěné pod Bílou Horu, dálnice D3 a expresního okruhu kolem Prahy ve variantě JV-k (krátká), které by pro lidské bytosti znamenaly devastaci přírody, rekreačních území a tzv. památkově chráněných území, což je voda na mlýn ovládnutí ropáků širšího okolí Pražské kotliny
13) Ing. Jan Kubíček, bývalý člen městské rady v Prachaticích (1 bod)
- za smělý (bohužel však neúspěšný) pokus prosadit umístění rozsáhlého komplexu čerpací stanice ropných produktů (tzv. benzínové pumpy) do dosud údajně lidmi neporušeného údolí Feferského potoka na okraji Prachatic (kandidatura útěchy)
13) Pplk. Ing. Libor Šádek, náčelník Vojenské ubytovací a stavební správy v Olomouci (1 bod)
- za vytrvalou ignoranci legislativy ČR v oblasti ochrany životního prostředí, zejména v tom, že na vojenském letišti v Přerově umožňuje provozování velkého tepelného zdroje (9,6 MW) zcela v rozporu se zákony - bez řádné kolaudace, platné projektové dokumentace (schválené Českou inspekcí životního prostředí), vypracování provozních předpisů a bez autorizovaného měření skutečných emisí; Česká armáda se tak stala silným spojencem ropáků proti PŘÍRODĚ
KANDIDÁTI SOUTĚŽE »ROPÁK 94«
PRAHA
Ing. Zdeněk Nerad, bývalý vedoucí dopravního ateliéru Útvaru pro rozvoj hlavního města Prahy
- za prosazování výstavby silnice R6 zaústěné pod Bílou Horou, tzv. břevnovské radiály a severozápadní poloviny městského okruhu, které jsou převzaté ze zastaralé komunistické koncepce ZÁKOS do jiné (posametové) koncepce zvané HUS, a které by zavedly zbytečnou průjezdnou dopravu do obytných území lidí a do centrální oblasti Prahy, kterou chce ropácké hnutí co nejdříve obsadit namísto lidí STŘEDNÍ ČECHY
František Malý, přednosta Okresního úřadu v Berouně
- za korektní uskutečňování ropáckého snu vytvořit novou enklávu v blízkosti nebezpečné oblasti tzv. CHKO Český kras a vybudovat novou, kolosální a pro rozvoj PŘÍROPY nezbytnou cementárnu u obce Tmaň
Ing. arch. Milan Körner, vedoucí týmu zpracovatelů Územní prognózy pražského regionu
- za prosazování výstavby silnice R6 zaústěné pod Bílou Horu, dálnice D3 a expresního okruhu kolem Prahy ve variantě JV-k (krátká), které by pro lidské bytosti znamenaly devastaci přírody, rekreačních území a tzv. památkově chráněných území, což je voda na mlýn ovládnutí ropáků širšího okolí Pražské kotliny
JIŽNÍ ČECHY
Ing. Václav Vimmr, zástupce 3 nizozemských firem a prac. Stavebně-technického ústavu v Praze
- za aktivní podporu zahraničních firem vytvořit v rekreačním středisko Rajchéřov u Starého Města pod Landštejnem v přírodním parku Česká Kanada na ploše 120 ha ještě větší a kouzelnější místo rekreace pro 2820 lidí, které by představovalo nově vybudované krásné bungalovy, garáže, sportovní zařízení apod., takže ropácké hnutí se již těší, že lehce ovládne tak důležitou oblast tohoto kraje a že kousíčky PŘÍROPY opět vytlačí lidskou PŘÍRODU
Ing. Miroslav Novák, ředitel sekce komunikace s veřejností (public relations) ČEZ, a.s.
- za obzvláštní zaujetí, s jakým uvádí poplašné zprávy pomýlených ekologů na pravou míru, např. pamětihodnými výroky »Spuštěním Temelína nasedneme do auta, které má brzdy« nebo »Moje profese mne učí umění naslouchat druhému a zabývat se jeho názory víc, než je obvyklé...«, což dokládá vysokou loajalitou vůči svému podniku a myšlenkami ropáckého hnutí ovládnout tuto zemi
Ing. Jan Kubíček, bývalý člen městské rady v Prachaticích
- za smělý (bohužel však neúspěšný) pokus prosadit umístění rozsáhlého komplexu čerpací stanice ropných produktů (tzv. benzínové pumpy) do dosud údajně lidmi neporušeného údolí Feferského potoka na okraji Prachatic (kandidatura útěchy) ZÁPADNÍ ČECHY
Zdeněk Prosek, bývalý náměstek primátora města Plzně (nyní primátor)
- za prosazení antiekologické, antidopravní, antiurbanistické a neekonomické varianty jižního dálničního obchvatu Plzně pod názvem »SUK« (resp. »SUKu«), jež se v budoucnu stane hlavní dopravní cestou ropáků ve směru na Západ a k ovládnutí města Plzně SEVERNÍ ČECHY
Ing. Jiří Bavor, náměstek primátora města Ústí nad Labem
- za prosazování dostavby dálnice D8 z Prahy do Drážďan od Ústí nad Labem ke státní hranici, přestože lidé v Drážďanech i přilehlé části Saska tuto dálnici hloupě odmítají
- za dokonalou a příkladnou aktivitu při prosazení vybudování údajně megalomanského a předimenzovaného druhého mostu přes řeku Labe za téměř půl miliardy korun, který však dle ropáků naštěstí povede k dalšímu rozvoji motorismu při severozápadní hranici stávajícího území PŘÍROPY v České republice
- za souhlas s výstavbou (prý) neefektivního vodního díla Malé Březno na Labi, hlavní to vodní tepně šíření ropáckého hnutí ve střední Evropě SEVERNÍ MORAVA
Ing. Karel Sehoř, zástupce starosty Frýdku-Místku
- za neomylné a důrazné prosazování údajně ekologicky a urbanisticky barbarského jižního obchvatu města, který je však pro ovládnutí města ropáckým hnutím výhodnější
- za originální a zcela přesvědčivý názor, jenž je plně v souladu se základním myšlením ropáků, podle nějž mínění odborníků v případě hledání trasy obchvatu Frýdku-Místku může mít určitou váhu pouze tehdy, je-li v souladu s politickou linií vlastní strany, tj. ODS (BRAVO - jsme s vámi, ropáci!)
Pplk. Ing. Libor Šádek, náčelník Vojenské ubytovací a stavební správy v Olomouci
- za vytrvalou ignoranci legislativy ČR v oblasti ochrany životního prostředí, zejména v tom, že na vojenském letišti v Přerově umožňuje provozování velkého tepelného zdroje (9,6 MW) zcela v rozporu se zákony - bez řádné kolaudace, platné projektové dokumentace (schválené Českou inspekcí životního prostředí), vypracování provozních předpisů a bez autorizovaného měření skutečných emisí; Česká armáda se tak stala silným spojencem ropáků proti PŘÍRODĚ
JIŽNÍ MORAVA
Ing. Ivo Lachman, ředitel Společnosti pro Moravský kras
- za odvážný podnikatelský čin provozovat Macochu a Punkevní jeskyně v Moravském krasu namísto chaotů ekologů a umožnit tak vstup ropáků i pod zem
- za napsání »Zelené knihy« s vizí podnikatelsky ovládnout část CHKO Moravský kras a vytvořit tak další pozice rozvoje ropáckého hnutí v tomto regionu
Ing. Bořivoj Pokorný, vedoucí referátu ŽP OÚ Břeclav
- za neustálé, systematické a úspěšné maření politiky Ministerstva životního prostředí ČR v ekologizaci vodního díla Nové Mlýny, které tak mají šanci stát se dalším epicentrem šíření ropáků do okolí
Mgr. Jiří Pavlov, přednosta Okresního úřadu v Břeclavi
- za jedinečné několikaleté metodické vedení Ing.B.Pokorného v oddálení záměru ekologů změnit okolí vodního díla Nové Mlýny ve prospěch PŘÍRODY, která by se mohla opět stát silným konkurentem právě se rozvíjející PŘÍROPY
Ing. Stanislav Novotný, CSc., ředitel Povodí Moravy v Brně
- za úspěšnou realizaci Státního vodohospodářského plánu (SVP), zejména v bodech Vírského (nyní Brněnského) oblastního vodovodu a Vodovodu Pomoraví, které představují »dokonalé projekty budování socialismu«, a které přetrvaly dosud - jedinečná to pomoc pro další expanzi ropáků na Moravě
ČESKÁ REPUBLIKA (jako celek)
Ing. Václav Obluk, ředitel odboru posuzování vlivů na životní prostředí Ministerstva životního prostředí České republiky
- za sebejisté a kriticky neprůstřelné umožnění odděleného posuzování dílčích úseků jednotlivých dálnic na životní prostředí, neboť jedině tímto způsobem je možné uskutečnit megalomanskou výstavbu dálniční sítě v ČR, ať jsou ekologické zákony tvrdé jak chtějí - dálniční síť, toť jedinečná příležitost pro šíření ropáckého hnutí do Evropy!
Pavel Rybníček, náměstek ministra zemědělství ČR
- za to, že se postavil proti nesmyslnému a zcela nepochopitelnému dalšímu rozšíření tzv. CHKO Pálava na jižní Moravě, takže lanžhotské lesy a lednicko-valtický areál se nestanou oblastí zvláštní lidské péče, ale naopak se zcela nepochybně stanou předmětem k ukojení lidských ekonomických vášní,
- za originálně navrhovanou transformaci lesního hospodářství na akciové společnosti, které jsou připraveny k na plnění některých tezí ropáckého kodexu (zcela odstranit nežádoucí přírodní porosty - zejména dřevinného charakteru - z povrchu zemského)
Ing. František Benda, CSc., ministr životního prostředí ČR
- za celkovou »blátovitost« své práce ve funkci ministra životního prostředí a svěřeného ministerstva, jehož pravomoce jsou postupně omezovány, činnost zesměšňována a mezi odborníky známa svojí nekoncepčností, což nahrává optimistům z řad ropáckého hnutí, že prvním státem ovládnutným ropáky bude právě Česká republika
- za nesmyslnou koncepci monitorování životního prostředí jakýmisi markry, kterémuž záměru ropácké hnutí fandí a vyjadřuje plnou podporu
- za dokonalou neschopnost prosadit rozšíření CHKO Pálava (vždyť stačilo patřičný návrh přinést do vlády), za nezměrné úsilí neuspíšit vyhlášení nové CHKO Novohradské hory a neochotu ustanovit Národní park Labské pískovce v rozumné rozloze, což s neskonalou radostí vítají ropáci, jejichž už získané územní pozice tak budou v dohledné době ještě neotřesitelnější
- za neobratnost při schvalování Zásad politiky ochrany životního prostředí v ČR českou vládou, které několikrát marně prosazoval - pro ropácké hnutí je to další úspěch, když ministr nepřesvědčí své kolegy o důležitosti vlastního předkládaného materiálu, zejména jde-li o ochranu životního prostředí a PŘÍRODY, která je pro šíření PŘÍROPY velmi nebezpečná